Malaysia HairStyles

Middle-Length Hairstyles for Afro-American Women in Malaysia

https://malaysia-hairstyles.blogspot.com/2015/12/middle-length-hairstyles-for-afro.html

Pada masa kini Afro-Amerika wanita lakukan benar-benar menghargai rambut semula jadi mereka. Mereka mempunyai banyak cara untuk menggayakan rambut mereka dan banyak gadis-gadis seperti gaya ini. Kadang-kadang apabila anda melihat gaya rambut wanita Afro-Amerika, ia seolah-olah gaya ini telah dicipta hanya untuk mereka. Keindahan gaya mereka benar-benar menarik ramai orang.





Saya pasti kebanyakan anda akan bersetuju dengan saya bahawa yang menakjubkan Afro-Amerika wanita menonjol daripada orang ramai yang memakai gaya ini. Ramai selebriti seperti Solange, Yaya Da Costa, Lupita Nyong'o suka menyimpan rambut semula jadi mereka dan kita boleh melihat mereka dengan rambut semula jadi mereka agak kerap. Mereka adalah contoh sempurna bagi ramai wanita yang menjauhi rambut semula jadi mereka. Nah, sekarang mari kita beralih untuk melihat beberapa pertengahan-panjang menakjubkan gaya rambut semula jadi untuk wanita Afro-Amerika.

Lembut dan kembang rambut

Well, ramai wanita Afro-Amerika mempunyai jenis ini rambut dan mereka tidak perlu menghabiskan banyak masa sukan gaya ini. Apabila mereka memakai gaya ini, mereka melihat dengan feminin dan menarik. Sesungguhnya, ramai wanita bermimpi untuk mempunyai jenis ini rambut ..





Pilin Berbeza kecil

Yang ini mungkin gaya rambut yang paling popular di kalangan wanita Afro-Amerika. Gaya rambut ini terutama kelihatan baik pada rambut sederhana panjang. Dengan cara ini, jika anda tidak mempunyai pilin semula jadi percaya kita bahawa ia tidak begitu sukar untuk mendapatkan mereka.





Sederhana panjang gaya rambut semulajadi dengan Curls ringan

Ini rambut sederhana panjang yang meliputi telinga anda memberikan anda peluang untuk menunjukkan anda garis leher cantik. Melihat ini adalah sangat mudah untuk mengekalkan anda tidak perlu apa-apa produk rambut kimia, yang bermakna bahawa anda akan menjaga rambut anda sihat dengan memakai kerinting semula jadi anda ringan.


Curly Smoothie Gaya rambut

Untuk mewujudkan kelihatan individu anda boleh pergi untuk yang lebih pendek di sisi dan di tengkuk itu. Ini adalah gaya rambut yang bergaya yang benar-benar bernilai untuk mencuba.






Waves berlapis

Lapisan dalam semua kes-kes yang sempurna tetapi pada rambut kerinting mereka kelihatan hebat dan loghat ciri muka cantik anda. Secara jujur membentuk semua gaya, ini adalah kegemaran saya. Kita dapat melihat selebriti memakai tepat gaya ini agak kerap.





Halo Curls Asli

Salah satu pemakai paling terkenal gaya ini adalah model terkenal bahagian Naomi Campbell. Sudah tentu, kita tidak boleh mengatakan bahawa dia memakai rambut semula jadi beliau agak kerap tetapi apabila dia memakai dia menarik perhatian. Gaya rambut ini adalah sangat baik untuk menekankan ciri-muka cantik anda dan dagu.


  
   

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Malaysia HairStyles Design by 700 Kitchen Ideas - All Rights Reserved