Malaysia HairStyles

Feux: Fake Bob Hairstyle for 2016 in Malaysia

https://malaysia-hairstyles.blogspot.com/2015/12/feux-fake-bob-hairstyle-for-2016-in.html

Pakar-pakar rambut melakukan segala perkara yang mungkin dan mustahil untuk mewujudkan gaya rambut baru. Kedua-dua selebriti dan bukan selebriti sedang menunggu untuk inovasi kerana memakai gaya rambut yang sama memenatkan dan membosankan manakala selebriti perlu sentiasa tampil dengan penampilan inspirasi baru. Membaca tajuk artikel kami, anda mungkin mempunyai banyak soalan-soalan seperti "Apa yang Feux atau palsu gaya rambut bob?" Atau "Adakah mungkin untuk mendapatkan bob tanpa memotong rambut anda? '.





 Nah, menurut pendandan rambut profesional ia adalah benar-benar mungkin untuk mendapatkan bob tanpa mencincang rambut anda dan juga anda boleh mendapatkan gaya rambut ini dalam masa yang singkat. Dalam usaha untuk memberi anda idea tentang Feux, gaya rambut palsu pendek kita telah memilih beberapa selebriti yang memakai bob palsu. Apabila anda melihat mereka anda tidak akan berfikir bahawa secara tepat mereka mempunyai kunci panjang.  

Taylor Swift
 
Sudah pasti ramai daripada anda telah melihat Taylor tepat dengan gaya ini tetapi tiada seorang pun antara kamu yang dapat membayangkan bahawa gaya rambut beliau secara tepat tidak begitu pendek kerana ia seolah-olah. Sekarang anda fikir apa pendandan rambut beliau lakukan untuk mendapatkan rupa ini. Jadi mereka mencipta dua kuda rendah di belakang dan disematkan bahawa kuda ke dalam bun yang rendah dan dengan bantuan rambut mahkota mereka sembunyikan bun. Lapisan ikal pada bahagian hadapan visual mencipta ilusi seperti dia telah menggayakan bob berombak. Dengan cara ini rupa adalah semata-mata kelakar dan mereka yang ingin mempunyai gaya rambut bob tanpa luka boleh memilih gaya rambut bob Feux.





 Emma Stone Feux Bob gaya rambut

Saya sedang kagum benar-benar, saya boleh tidak pernah membayangkan bahawa dalam sebenar dia mempunyai gaya rambut panjang dan pendandan rambut yang mahir dicipta bob Feux pada kunci yang panjang itu menambah beberapa wajah misteri untuk gaya. Memakai gaya ini Emma telah membuktikan bahawa dia cantik kedua-duanya dengan rambut panjang dan pendek. Senyuman yang menakjubkan beliau dan mata bersinar memberikan beberapa daya tarikan dan kecantikan. Secara jujur, suka melihat ini.





Elizabeth Olsen palsu Bob rambut

Pereka terkenal dan pelakon Elizabeth Olsen kelihatan benar-benar cantik dalam gaya ini. Gaya rambut bob Feux Her indah telah dirangka mukanya. Beliau telah dipakai gaya pada warna berambut perang dan ia berfungsi dengan baik dengan kulit kulitnya. Apabila anda melihat dia, anda ingin mendapatkan gaya. Jadi jika anda mempunyai perasaan yang sama tidak teragak-agak untuk sukan Feux bob.





 Emma Watson

Ciri wajah cantik Emma Watson memberi dia peluang untuk memakai gaya yang dia mahu. Kita telah melihat beliau dengan kunci panjang, pendek "luka budak", rambut sederhana panjang dan lain-lain Semua gaya beliau adalah benar-benar menakjubkan dan bernilai untuk mencuba. Seperti selebriti lain dia telah dipakai gaya rambut bob Feux juga. Dengan hak solek memilih gaya rambut beliau kelihatan terlalu lembut dan tender.


 

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Malaysia HairStyles Design by 700 Kitchen Ideas - All Rights Reserved