Malaysia HairStyles

6 Celebrities with Dark Hair Colors in Malaysia

https://malaysia-hairstyles.blogspot.com/2015/12/6-celebrities-with-dark-hair-colors-in.html

Hari ini kita telah cuba untuk memilih warna rambut selebriti dan menunjukkan kepada anda. Selebriti adalah sumber terbaik inspirasi dan banyak gadis-gadis pergi untuk perubahan yang diilhamkan oleh selebriti.


Mereka yang suka warna hitam perlu pergi membaca kerana kita akan bercakap kira-kira enam selebriti dengan warna rambut gelap. Anda mempunyai peluang untuk melihat pelakon kegemaran anda atau penyanyi dengan bayangan hitam.


Megan Fox

Megan Fox adalah seorang gadis impian bagi ramai lelaki. Walaupun umurnya dia kelihatan sempurna. Dia tahu apa gaya rambut untuk memakai untuk menarik perhatian. Ia seolah-olah bayangan gelap adalah untuk dia kerana disebabkan oleh bayangan ini mata biru pop keluar dan memberikan daya tarikan yang lebih beliau. Secara jujur, warna hitam adalah naungan yang terbaik untuk dia dan kita suka melihat beliau dengan gaya ini. Seperti yang anda lihat dengan sempurna kerja-kerja dengan warna kulit beliau.


Monica Belluchi
Monica Belluchi is probable one of the most desirable females around the world. She has managed to break many guys’ hearts and she is always in the center of attention. We can see her on many magazine covers because women like to copy here feminine and attractive looks.  We have seen her wearing black shade many times. It works well with her fair skin complexion. Her look is always natural due to the shade.


Kim Kardashian

Kim Kardashian adalah salah satu pemakai bayangan hitam yang menarik ini. Hitam adalah naungan tandatangan beliau dan apabila baru-baru ini dia telah berubah rambutnya ke dalam platinum blonde banyak peminat beliau mengetahui warna tidak wajar untuk dirinya. Oleh itu, dia tidak memakai platinum teduh untuk masa yang lama pada masa kini dia memakai naungan hitam lagi. Jadi, di sini anda boleh melihat Kim memakai bayangan hitam dengan sorotan karamel. Rupa keseluruhan gaya tidak buruk dan warna kelihatan baik pada kunci yang panjang itu. Jelas sekali dia tahu apa yang memakai untuk membuat dia kelihatan menarik.


Lana Del Rey

Ini penyanyi menakjubkan sentiasa mempunyai rupa yang misteri dan seksi. Lana Del Rey telah menggayakan warna hitam banyak kali. Warna kulit yang sejuk dia berfungsi dengan baik dengan tempat teduh. Di sini anda boleh melihat bahawa Lana telah memilih gaya rambut ikal panjang dan kombinasi kunci panjang dan bayangan hitam adalah benar-benar sempurna. Dia rupa dewi mengagumkan ramai orang di seluruh dunia. Gincu merah dia melengkapkan rupa dan menjadikannya lebih cantik.


Selena Gomez

Selena adalah penyanyi dan pelakon terkenal yang selalu kita lihat semula jadi. Ia seolah-olah dia tidak peminat kelihatan mewah kerana Selena sentiasa muncul dengan warna semula jadi yang mempesonakan ramai gadis-gadis di seluruh dunia. Dia boleh sukan gaya kedua-dua pada rambut panjang dan pendek. Dalam kedua-dua kes dia kelihatan menakjubkan dan menakjubkan. Saya benar-benar suka kelihatan seperti anak perempuan beliau.


Nicole Scherzinger

Nicole adalah salah satu selebriti paling hangat di Hollywood. Dia sentiasa mempunyai rupa yang klasik dan elegan. Rambut warna hitam adalah naungan tandatangan dan ia seolah-olah bahawa dia suka. Dia mungkin menambah beberapa acara kemuncak untuk rambut hitam dan rupa yang menakjubkan dan menarik beliau. Sudah tentu dia telah menggayakan warna berambut perang tetapi bagi saya hitam adalah naungan yang terbaik yang dia pernah boleh pakai.







0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Malaysia HairStyles Design by 700 Kitchen Ideas - All Rights Reserved